Link | Autor |
Titel |
Standort |
Signatur |
Jahr |
Ort |
Herausgeber |
---|---|---|---|---|---|---|---|
REIMER / SMITH (Ed.) The Arts, Education, and Aesthetic Knowing. Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education. Part II IKM 432 1992 Chicago | |||||||
Gehm Sabine, Husemann Pirkko, Wilcke von Katharina (Hrsg.) Wissen in Bewegung, Perspektiven der künstlerischen und wissenschaftlichen Forschung im Tanz IKM/Bib 1694 2007 Bielefeld | |||||||
Bischof Margrit, Rosiny Claudia (Hrsg.) Konzepte der Tanzkultur, Wissen und Wege der Tanzforschung IKM/Gender 6760 2010 Bielefeld | |||||||
Bernstein Joanne Scheff Standing Room Only, Marketing Insights for Engaging Performing Arts Audiences IKM/Bib 2220 2014 Boston |
Autor, Titel, Erscheinungsort, Verlag, Erscheinungsjahr
Standort, IKM-Signatur
REIMER / SMITH (Ed.), The Arts, Education, and Aesthetic Knowing. Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education. Part II, Chicago, NSSE, 1992
IKM, 432
Gehm Sabine, Husemann Pirkko, Wilcke von Katharina (Hrsg.), Wissen in Bewegung, Perspektiven der künstlerischen und wissenschaftlichen Forschung im Tanz, Bielefeld, transcript, 2007
IKM/Bib, 1694
Bischof Margrit, Rosiny Claudia (Hrsg.), Konzepte der Tanzkultur, Wissen und Wege der Tanzforschung, Bielefeld, transcript, 2010
IKM/Gender, 6760
Bernstein Joanne Scheff, Standing Room Only, Marketing Insights for Engaging Performing Arts Audiences, Boston, Palgrave Macmillan, 2014
IKM/Bib, 2220